rubriik!

Hejsan!
 
Har inte blivit så mycket bloggning dom senaste dagarna som ni har märkt. Har jobbat lördag-måndag och igår så var jag till jobbet på möte.
 
Medans jag väntade på bussen igår så köpte jag ett nytt linne och ett nagellack sen åkte jag hem och var hemma nån timme och sen följde jag med mamma, pappa och lillebror till Falun igen och då köpte jag ett par nya shorts.
(kommer säkert nån bild sen)
 
Idag händer det inte så mycket, solen skiner så ska kanske gå ut en sväng men det blåser och är inte så jättevarmt så vi får väl se hur det blir.
 
Hejdå
 
(dom har tydligen gjort om på blogg.se där man skriver inläggen och så, så vart lite förvånad när jag loggade in. men man lär väl sig det här också)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0