För ingen känner dig som jag känner dig Och ingen har mig mer än du har mig

Nämen hejsan! Sitter just nu på golvet av nån konstig anledning och bloggar lite.
Var ju och kollade på balen lite tidigare ikväll, och alla var hur fina som helst!! Synd var att det regnade, dock slutade det regna efter ett tag och solen kom fram. Efter regn kommer solsken

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag krypa ner i sängen och kanske se på nån film. Är inte på toppen humör just nu och har haft ont i huvudet precis hela dagen så skule nog behöva sova snart.

I morgon är det ju Sveriges nationaldag så är ledig då, ska inte göra något speciellt men funderar på om man ska ta och städa rummet lite, det kan behövas.

Hör av mig mer senare.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0