adamda,daas öfk 'dacLÖAS,-

Kabaren i bjurs i onsdags var jätte bra! Skönt att få träffa Ida o prata av sig lite också.
Kollade ju på min skolas kabare igår och den var också jätte bra.
Uttömmande svar... haha

Aja, gjorde typ inget när jag kom hem igår satt mest i soffan.


Idag så har jag setat i kyrkan från kl.8 till typ 10:30. Kollade först på min lillebrors skolavslutning och sen min lillasysters. Höll på att börja gråta flera gånger när niorna sjöng. Åå vad jag saknar nian och skolavslutningen!

Åkte hem till mormor och morfar och åt mat och fikade med dom, min familj, mina kusiner och farmor o farfar.
MYS! Åt dock lite för mycket tårta, hehe.

Nu ska jag gå ner och hjälpa mamma med nått hon ville ha hjälp med.

Hejdå!

(kommer nog inte uppdatera så mycket dom kommande dagarna för jag ska jobba lördag-måndag) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0