min födelsedag!

Har haft en bra födelsedag!
Vaknade av att familjen kom in och sjöng för mig och så gick jag paket. Sen runt 11 så kom mormor, morfar, farmor och farfar hem till oss och fikade.
Följde sen med mamma och lillasyster till Falun o handlade mat, vi hämtade även upp Isabelle och sen åkte vi till Lager 157 i Sågmyra, där köpte jag ett linne som en födelsedagspresent till mig själv.
 
Jag och Isabelle gjorde inte så mycket, såg på film och åt lite godis och sen kom min kusin Jens och hans kompis Marcus o hämtade oss. Vi åkte och åt pizza och åkte runt lite i Falun. Jens och Marcus var även snälla och bjöd mig på glass från mcdonalds, hehe.
 
Kom hem för en timme sen ungefär tror jag och nu ska jag slå på nån film och bara ta det lugnt.
 
Har tagit lite bilder med systemkameran under dagen men har inte dom bilderna på datorn så dom kommer sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0