Måndag!

Har varit till Falun en sväng idag, köpte ett fint skal till min mobil.
Solade en stund när jag kom hem och sen sov jag en stund efter det, hehe. Är ensam hemma nu för resten av familjen är i rättvik och kollar på bilar. Jag hade ingen lust att följa med så jag stannade hemma.
 
Ska upp och jobba i morgon och ska även jobba på onsdag. Åker hem till tobias på onsdag och blir där tills på fredag så kommer nog inte blogga så mycket dom kommande dagarna. Ska jobba i helgen också och söndag till måndag så sover amanda här. Har inte träffat henne på jätte länge så det ska bli kul!
 
Snart är sommarlovet slut också, känns som om jag inte har haft nått sommarlov. Skit väder!
 
Nu ska jag se på tv en stund och sen nån gång så ska jag väl sova.
 
Hör av mig sen när jag har tid!
 
Min lilla ko!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0