love it

Gud vad jag älskar mitt liv idag! Inte nog med förkyldningen och hostan så har jag fått öroninflammation inatt.
Febern försvann nästan helt igår vilket var jätte skönt, hade knappt sovit nånting natten till tisdag pågrund av febern. Så igår kväll tänkte jag att jag skulle få sova hela natten, men icke. Somnade nångång och vaknade runt halv ett utav att jag hade ont i ena örat. Hade typ konstant smärta i tre och en halv timme! Trodde att jag skulle dö där ett tag sen blev allting bra när trumhinnan sprack så då kunde jag få sova igen, hehe
 
Har nyss duschat och nu ska jag lägga mig i soffan och försöka sova lite till. Ska till doktorn runt fyra så har lite tid på mig att sova ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0