Hej

Är så trött att jag dör och blir ännu tröttare av tanken att jag ska åka till Stockholm i morgon kl fem på morgonen! Jag ska dessutom köra så det blir intressant att se om jag håller mig vaken.
Vi ska åka på en dagskryssning till Åland, vilket ska bli trevligt! Något annat som också är trevligt är att jag är ledig tills på tisdag, så skönt! Men sen efter det så kommer jag jobba en hel del, fast det känns bra får ju pengar. Hehe

Jag orkade inte blogga igår när jag kom hem och senare på kvällen så gick jag till korsvägen med mamma, pappa, lillebror och våra grannar o köpte glass. Alltså det var inte alla grannar utan det var bara en familj, hehe.
Bilder från min födelsedag kommer upp senare för har inte lagt in dom på datorn än.
 
Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0