Utkast: Jan. 31, 2012

Blev ingen bloggning igår för att jag orkade inte helt enkelt.
Dagen idag har varit helt okej faktiskt, började med matte sedan skulle vi ha haft engelska men vi fick hål istället, från typ 10:30(tror jag) till 12:45. Vi gick och åt runt 11 och sedan gick vi till gymmet och var där ett tag och efter det hade vi idrott och sist svenska.
Gjorde klart svenskan och pluggade lite matte när jag kom hem och sen dess har jag hunnit med att äta och duscha också.

Tråkigt för er att bara få läsa om vad jag gör i skolan och om saker som har med skolan att göra men eftersom det är där jag spenderar mina dagar så får ni stå ut med att det blir en del bloggning om skolan. hehe

Har inget annat inplanerat den här veckan förutom att jag ska till Borlänge med några från klassen på fredag, längtar!
Vad jag mer ska göra i helgen får vi väl se, ska iallafall försöka ta tag i att städa mitt rum, det ser för jävligt ut.

Nu blev det en massa text och jag har inget mer kul att säga så bloggar väl senare nån gång.

(har nån mer tidsinställd som kommer att komma upp inom de närmsta dagarna)


söt bild på långfärdsskridskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0