söndag, 8/1

Näst sista dagen på lovet, tråkigt att skolan börjar men det kommer bli kul att träffa kompisarna och ha nånting att göra om dagarna. Har spenderat i stortsett hela lovet i min säng, kul! Var sjuk en vecka också...
Men nu mår jag bättre, tur det orkar inte vara sjuk!


Har varit duktig och vart ute en timme idag, jag följde med pappa och åkte skoter men det finns ju ingen snö! Det fanns ingen snö alls  på vissa ställen där vi åkte, men vi lyckades ta oss fram överallt iallafall som tur va.
'
Jag hatar vintern och snön men det finns en sak jag gillar med det, man kan åka skoter. Det är typ bara då jag går ut frivilligt, haha.

Resten av dagen ska jag inte göra något speciellt tror jag, men ni får ha en fortsatt bra dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0