söndag 22/1

Vart ingen bloggning igår för jag var ute och åkte skoter från 8.30 till 15.00!
Så var ute hela dagen, riktigt skönt förutom att jag höll på att frysa ihjäl ibland. Dom i skoterklubben skulle fixa skoterlederna så jag och pappa var med och hjälpte till. Men jag åkte med min kusin på vägen tillbaka, det gick så segt att åka med pappa för han var tvungen att ha nån grej bakom skotern som plattade till leden eller vad det nu var för något. ;)
Sen när jag kom hem var jag så trött att jag inte orkade blogga, låg i soffan resten av kvällen och såg på film med familjen.
~
Idag ska jag göra absolut ingenting. Så skönt! Fast jag måste duscha och sånt men det gör jag senare. Måste nog städa på mitt rum lite också, det ligger kläder överallt, hehe.
~
Bloggar kanske mer senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0