Mitt hjärta är ditt att förstöra

Har haft en sån där dag man hatar allt och alla, man blir irriterad för minsta lilla och man vill bara sova.
Lyckades iallfall få matteläxan gjord, kollade lite på svenskaläxan men orkade inte göra den så tar den en annan dag och sen så gjorde jag lite utav engelska också. Hatar läxor!

Ska snart ta och krypa ner i sängen och se nån film eller så, länge sen jag såg på film faktiskt.
Eller vi har sett i skolan men det var ett tag sen jag såg film hemma. Nej nu babblar jag bara på med en massa skit som är ointressant.
Ska väl leta på nån film och sen ska jag väl sova. Börjar 9 istället för 10 i morgon, vi skulle få nån information om individuellavalen.
Godnatt och sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0