mitt 323:de inlägg!

Jahapp då var det nytt år också, 2011 gick fort. Eller det gick inte fort, lika som alla andra åren, tänkte så om 2010 med. ^^)
'
Första dagen på året har jag tillbringat i min säng, har inte orkat göra nått, är på lite halv kasst humör. Vi skulle egentligen ha fått besök i morgon som skulle stanna tills på torsdag, men så vart det inte. Jag som ville träffa Emma nu!! Menmen vi får väl träffas senare..
Funderar på om jag ska ta på mig pyjamasen och krypa ner i sängen och se på film, känns mycket lockande.
'
Planerna inför vecka  är väl inget speciellt, vet iallafall att jag ska bowla med familjen på torsdag.
'
Bloggar mer i morgon. Failade med rubriken gjorde jag också, men vad heter det egentligen!?

vet att ni tycker det är skitkul att bara se bilder på mig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0