Lördag

Hej på er!
Orkade inte blogga igår så gör det nu i stället. Stannade kvar i Falun igår efter skolan med Isabelle, köpte ett par träningsbyxor och puder, kommer bild på det senare.
'
Idag så började jag dagen med att följa med mamma och lillebror till Rättvik, min lillebror skulle åka snowboard med våran kusin, så vi lämnade av dom vid slalombacken sen åkte vi hem och bytte om och åkte iväg och tränade. Har nog aldrig vart så jävla trött i hela mitt liv! Har träningsvärk redan nu och det kommer antagligen kännas ännu värre i morgon, haha. Vi tränade här i bjurs i gympasalen, det var nå prova på grejs, först hurtgympa(tror jag) och sedan cirkelträning. Jag och mamma var tvungna att gå tidigare för vi ska snart åka till farmor och farfar o äta mat. Tur att man hade en anledning att gå tidigare ;) Men man är rätt trött efter 1 och en halv timmes träning, eller det kanske vart två timmar till och med, vet inte riktigt men det är ointressant.
Hör kanske av mig senare när jag kommer hem, blev lite lång text nu så grattis till er som läste allt.

Kommentarer
Postat av: maja

omg, skaffa sån där färg på håret emma :o skulle se grymt ut :D

2012-01-15 @ 16:01:23
URL: http://ssundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0