hejsan!

Redovisningen gick rätt bra idag, visst det kunde ha varit bättre men så är det ju alltid.
Slutade vid halv tolv tror jag och tog då bussen ner till stan där jag köpte hårfärg och sedan åkte jag hem. Ska se om jag färgar det i morgon, beror på när mamma kan hjälpa mig.

Låg i soffan fram tills mamma och min bror kom hem vilket var runt tre och efter det har jag inte gjort något annat intressant heller. Åt hemmagjord pizza för er som undrade vad jag åt för ungefär en timme sedan.

Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, inte vara uppe för länge, ska nämligen med mamma in till Falun i morgon. Kommer dock inte ihåg vad vi skulle göra men det visar väl sig.

Vet inte om jag hör av mig nå mer i kväll men det visar sig, om inte, ha en bra kväll och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0