hejhopp!

Dagen har som vanligt spenderats i sängen framför tvn, skönt om du frågar mig, tråkigt om du frågar min mamma, haha ;)
'
Men jag följde faktiskt med mamma och handlade idag, första gången jag är ut på,, öum,,, okej jag kommer inte ihåg sist jag var utanför huset. ILLA! Men har fått lite luft nu iallafall så nu kan jag vara inne ett par dagar till. (hoppas inte mamma läser detta,hehe)
'
Ska nu fortsätta läsa i en bok jag fick i julklapp som heter Flyga högt. Mycket bra bok men måste läsa lite till för att komma in i den mer så det ska jag göra nu. Om jag känner mig själv rätt så har jag nog läst ut boken innan kvällens slut, är just nu på sida 65 av 315. Intresseklubben antecknar!
'
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0