hatar rubriker!

Hej! Har ni haft en bra dag? Det har inte jag, har vart så grinig hela dagen! Fast har varit lite glad också ;)
Åkte långfärdsskridskor i dag på idrotten som ni kanske såg i det tidigare inlägget, det var as svårt plus att man fick ont i fötterna! Lättare att åka vanliga skridskor, men jag ramlade inte iallafall som tur var.
Hände inte så mycket mer intressant i skolan, eller jo vi hade typ en kvarts engelska lektion för att läraren skulle bort. Trevligt!
~
Kom hem från skolan runt fem tror jag så jag åt då och sen så har jag gjort min läxa till konferenslektionen och börjat lite med engelskan. Funderar på att hoppa in i duschen nu så man har det gjort och kan plugga lite resten av kvällen.
~
Bloggar kanske mer senare i kväll.
Har upptäckt att jag kan blogga med mobilen också men då kan jag bara lägga upp en bild och skriva själva inlägget i rubriken, men det funkar det också.

Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Allt bra? :)

2012-01-17 @ 19:20:58
URL: http://leeaz.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, gå in och kika och se om de blev du!?



Blev de inte du denna gång är de bara påt igen, nästa gång kanske de är DIN tur!



PUUSS <3

2012-01-18 @ 09:01:43
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0