Frågestund?

Hej!

Skolan började igår, känner mig redan skoltrött men ska väl överleva hoppas jag, hehe.
Vi gjorde inget speciellt hade vanliga lektioner. Sofia ritade en fin bild om hur vi plågades på idrotten i gymmet, haha! Jag fick dock inte lika ont i ryggen som henne, jag använde ingen vikt och sen var jag livrädd att den där saken man hängde i skulle ramla över mig. Här är Sofias inlägg --->   Söt!
'
Idag var det också en helt vanlig dag, hände inte så mycket. Hade matte, svenska, konferens och engelska. Ifall ni ville veta vilka lektioner jag har haft idag. När jag kom hem så såg jag på tv en stund och sen så åt jag och duschade och nu så ligger jag i sängen och ser på tv och kollar bloggar.
'
Nu ska jag sluta tråka ut er men en massa text, bloggar mer i morgon. Hejdå och godnatt!
'
Vad tycker ni? Ska jag ha en frågestund? Ni får fråga en massa och komma med förslag på vad jag ska blogga om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0