26/1

Har inte hunnit blogga sen jag kom hem, tog det lugnt en stund, åt lite, duschade och så. Har egentligen läxor jag behöver göra men orkar inte det ikväll så det tar vi en annan dag. Ska stänga av datorn nu och lyssna på lite musik, så jag för hoppningsvis somnar snart.
~
Hade redovisning i skolan idag, jag tyckte att det gick helt okej faktiskt. Gjorde inget speciellt resten av dagen i skolan, vi fick något papper som vi skulle leta reda på sakerna som stog på papperet. Har typ kvar alla att göra, hehe.
~
Har redovisning i morgon också, får väl se hur det går. Den vi hade idag var individuell, eller vad det nu heter, och den vi har i morgon så är vi två och två. Skönt!
Har ju som vanligt inget kul att berätta så jag tar och kryper ner i sängen och lyssnar på musik nu.
~
Haha, alla meningarna börjar med ett h.
Bloggar mer i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0