run till your feet don't touch the ground

Lyckades skriva en fyra sidor lång uppsats på engelskan idag, heja mig! Om den nu blev bra så att säga..

Pratade precis med Isabelle i telefon och ska snart stänga av datorn och försöka sova.
Ska upp runt åtta i morgon istället för sex, skönt. Har prao i morgon och börjar vid tio, men kommer att vara där runt halv tio men det är nog lika bra för vet inte riktigt vart jag ska gå, hehe.

Kommer inte att blogga något under dagen i morgon då jag är på praoen men kanske på morgonen eller när jag kommer hem, sluta fyra så är väl hemma runt fem, det beror på när det går nån buss.

Sov så gott!
                                                                
                          (bild: weheartit.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0