onsdag den 8 februari!

Sorry att jag inte har bloggat de senaste dagarna men hade prov i dag så har pluggat inför det.
Vet inte riktigt hur det gick på provet men svarade iallafall på alla frågor utom en sen får vi se om det jag svarade på var rätt ;)

Slutade lite tidigare idag för vi disskuterade i små grupper och man fick sluta när man var klar.
Stannade kvar en liten stund på stan och köpte present till en kompis som fyller år.

Tänkte att jag skulle ta och krypa ner i badkaret nu och sedan läsa lite i engelska boken.

Praktiken (prao, kalla det vad ni vill) börjar i morgon, kommer att vara där torsdagar och fredagar de kommande veckorna så förvänta er inte så mycket bloggning då.

Bloggar mer när jag har tid :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0