onsdag 29/2

Det var onsdag när jag började skriva inlägget, så det så!

Var helt död när jag kom hem igår, hade huvudvärk och var trött.

Hann inte blogga något när jag kom hem från jobbet idag heller för jag åkte iväg till Borlänge med mamma och min syster så fort jag kom hem. Var hemma en halvtimme och då bytte jag om och sminkade om mig sen åkte vi.
Kom hem runt halv nio. Hittade massa fint jag ville ha men kunde såklart inte köpa allt, men fick med mig lite hem iallafall.


Strunta i blomman i slutet, behövde fylla ut med den bilden...
Hade ju lovat att jag skulle berätta om helgen också.
- I lördags var jag i församlingshemmet hela dagen, var på skoterkurs. Senare på kvällen var jag hem till mina kusiner.
- Halva söndagen spenderade jag nere på sjön och körde lite skoter och sedan var jag i församlingshemmet och skrev prov. Fick alla rätt på skoterprovet! Så snart får jag åka skoter själv :)
Var hem till farmor och farfar en sväng efter det också.

Egentligen var det väl inte så mycket att berätta om det, men nu har jag gjort det iallafall.
Har jobbat måndag,tisdag och onsdag. Har gått upp sex dom dagarna tagit bussen vid sju börjat jobba vid åtta och sedan slutat halv tre, väntat på bussen i en halvtimme och sen åkt hem. Nu vet ni vad jag har gjort de senaste dagarna också.

Men i morgon så ska jag ta en riktig sovmorgon för jag ska inte jobba. Får se om det kommer upp nått inlägg eller om jag sover hela dagen, hehe.

Ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0