I hope you always find a reason to smile

Hade sovmorgon idag så jag började halv elva och slutade tidigare gjorde jag också, fick sluta redan klockan två.
Skön dag med andra ord.
Hade först engelska där vi började jobba med någon text och sen hade vi svenska och då fortsatte vi att skriva på en uppsats, sen åkte jag hem.

Har inte gjort något vettigt sen jag kom hem och ska snart se på tv hade jag tänkt och sen efter det sova.

Har sovmorgon i morgon också, börjar ungefär samma tid som idag, för er som ville veta det.

Sista skoldagen i morgon innan lovet, jag har ju praktik på torsdagar och fredagar. Ska bli skönt med lov!
Har planer inför helgen också, typ första gången på evigheter känns det som, ska ta skoterförarbevis i helgen och det håller på både på lördagen och söndagen. Förhoppningsvis kommer allting gå bra då så jag får förarbeviset ;)

Ni får ha en bra dag i morgon så hörs vi då.

Pusshej!


Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3

2012-02-22 @ 00:21:13
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0