.

Har bara legat i soffan hela dagen och inte gjort nånting aå jag har inte orkat bloggat.
När jag gick upp var det bara jag hemma för mamma, pappa och lillebror var på innebandy och min syster var hos en kompis, min syster kom hem tillslut så vi käkade lite och bara tog det lugnt. Sen gick min syster igen för hon skulle på gympa och sedan kom resten av familjen hem och då gjorde jag svenska läxan och nu ligger jag här i min säng. Kul dag, fast nä!

Skulle behöva läsa i engelska boken också så jag har det klart nångång och sen behöver jag plugga till provet som jag har på onsdag. Har inte börjat plugga till det än, hehe.

Men kommer knappast börja plugga idag för jag orkar verkligen inte, men antar att jag måste.

Åå vilken tråkig blogg jag har! och ni får fakktiskt ta och kommentera mer!

hejdå, ska väl ta och plugga nu då för att jag inte har nått liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0