ruuubrik

Hejhej.
 
Har inte bloggat nått för jag startar knappt min dator och har inte orkat mobilbloggat så mycket. Men ska försöka skriva mer under lovet.
 
Igår så var jag, Isabelle, Måns och Carro med min lillebrors klass och gjorde pepparkakshus, bakade lite och fikade. Var riktigt kul och ännu roligare var det att läsa barnens omdöme om dagen!
Anledningen till att vi var med hans klass var för att i skolan så läser vi just nu en kurs som heter Aktiviteter och upplevelser, och där hade vi en uppgift att planera och genomföra en aktivitet som vi själv valde. Jag och Isabelle planerade allt, hade kontakt med min lillebrors skola, fixade så vi fick låna hemkunskapen, fixade ingredienser och massa mer.
Vi "lånade" Carro och Måns till hjälp så vi skulle hinna förbereda allt och så att det var en av oss i varje grupp som barnen var indelade i.
 
Dagen vart riktigt lyckad!
 
Jobbade under kvällen och även där gick det bra, var min sista kväll att jobba så det var lite tråkigt. Men får nog kanske jobba där mer sen.
Slutade runt tolv på natten och somnade direkt när jag kom hem, var helt slut!
 
 
Idag så har jag bara legat i soffan och tagit det lugnt, var trött efter gårdagen. Fixade lite med julklappar på kvällen och duschade för inte så länge sen. Ska snart slå på en film eller nått och mysa ner mig i sängen.
Ska upp relativt tidigt i morgon för ska till farmor kl 12 och äta mat med släkten. Ska bli kul eftersom jag inte har träffat alla på ett tag. Har dock lite beslutsångest över vad jag ska ha på mig i morgon...
 
Godnatt och ha det så bra!  Ska försöka fixa lite tidsinställda inlägg åt er mina få tappra läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0