hemma!

Kom hem från jobbet för 40 minuter sen ungefär. Blev lite sent, men har gått hur bra som helst!

Tappade inga tallrikar idag heller !

Nu ska jag se på nå program på svtplay och sen försöka sova. Ska jobba i morgon också, fast börjar vid tre så får sovmorgon. Vilket ska bli skönt.

Första december är det helt plötsligt också, tiden har gått så sjukt fort! Har nu gått halva gymnasiet, känns konstigt. Lika konstigt som att sommarlovet 2013 är det sista sommarlovet jag någonsin kommer att ha. Åå vad jag kommer sakna sommarlov...!

Det har förresten kommit as mycket snö! Typ iallafall, mer än vad det va när jag åkte till jobbet.

Nej nu ska jag sluta svamla!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0