Godmorgon!

Sitter vid köksbordet och äter frukost och ska snart gå upp och göra mig klar. 
Har sovmorgon idag så får ta bussen som går en timme senare än vanligt, skönt! 
Är dock i skolan en timme innan jag börjar tror jag...  Aja det får bli så gick ingen annan bra buss.
 
Hade sovmorgon igår med, började halv ett(!), grymt skönt! Men va i Falun redan vid halv elva för jag skulle köpa lite saker på stan, fick dock gå där helt ensam och sitta o vänta på mina kompisar inlåst i ett omklädninngsrum i en timme sen, haha. Men det va ju också trevligt, några sjöng i duschen i ett omklädningsrum breve, mycket underhållande haha! 
 
Slutar runt två idag och ska då åka hem och bara byta om och äta nått, för sen så ska jag jobba kl. 17.
Slutar runt 00 nångång och på lördag så ska jag också jobba, börjar 15 då och slutar runt 00 då också.
 
Hörs när jag har tid!
 
(sorry för tråkiga inlägg)

Kommentarer
Postat av: Mathilde

Lust att göra ett bloglovin byte? Titta gärna in på min blogg oxå och ha en underbar fredag. =D

2012-12-07 @ 09:54:37
URL: http://carmenmathilde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0