Dan före doppare dan!

Dagen idag har gått åt till att fixa det sista inför i morgon. Har bl a dukat, slagit in lite julklappar och gjort knäck.

Just nu så ligger jag och kollar på Andra Avenyn och ska väl göra det tills jag somnar.

Fick ont i huvudet nyss så får se hur länge jag kan hålla mig vaken eller om jag ens kommer kunna somna.

I morgon så kommer nästan hela släkten hit så det blir kul! Blir väl att gå upp tidigt som varje jul och äta frukost med familjen och sen hjälpa till att fixa med det sista som måste göras. Jag och min kära syster brukar stå i evighet och göra i ordning oss så vi får se när man måste börja med det, haha.

Godnatt och god jul på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0