skit dag!

Vaknade på helt fel sida idag. Blir sur och grinig för ingenting och har redan gjort nästan alla i familjen irriterad.
Kul dag.
Ska se om jag hittar nån rolig film så man blir på bättre humör eller så ska jag krypa ner i badkaret.
 
Är ensam hemma med min syster nu för resten är vid crossbanan. Har varit ledig idag och är ledig i morgon också, ska inte göra något i morgon heller utan bara ta det lugnt.
Ska jobba lördag, söndag och sen behöver jag inte jobba nå mer. Kanske nästa helg men vi får se hur det blev med det.
 
Åker nog upp till stugan nästa vecka, fast vi får se hur det blir. Vet inte om mitt sällskap blir med men åker väl upp dit själv annars tror jag. Orkar inte va hemma.
Nästa vecka är även sista hela veckan av sommarlovet. Känns ju kul att vädret har vart skit hela sommaren och det enda jag har gjort är att ha jobbat. Är lika trött nu som när jag gick på sommarlov så det känns ju verkligen jätte bra med skola igen..... Tur att jag har praktik i början och sen går jag typ bara två veckor i skolan efter det och sen är det höstlov.
 
Aja, hör av mig när jag är på bättre humör och när jag har nått att berätta. Händer typ ingenting så ni får väl vänta ett tag innan jag bloggar igen.
 
Och sorry till alla jag har vart otrevlig mot idag och tidigare i veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0