"nån fin rubrik"

Godmorgon på er. Ska snart gå och göra i ordning mig för att åka till en kompis.
Har jätte ont i ryggen idag för jag var på massage igår och hon möblerade om i min rygg känns det som, hehe. Men det kommer bli bra sen när jag inte är lika öm längre.
 
Hände inte så mycket igår, låg ute och solade hela dagen och sen var jag på massage. I tisdag så var jag in till Falun en sväng med min mamma och lillebror, köpte ett par nya skor som jag ska ha på praktiken. Sen gjorde jag inget mer den dagen tror jag, kommer inte ihåg haha.
Kommer inte ihåg vad jag gjorde i måndags men det är skit samma, haha.
 
Nu ska ni inte behöva höra på mitt tråkiga liv nå mer så nu ska jag gå och fixa mig.
 
Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0