kort dag.

idag när jag kom till jobbet stog det att vi bara skulle jobba tre timmar och jag hade bara fyra rum som jag var tvungen att göra. men vid lunch fick jag tre rum till så det slutade med att jag jobbade fyra timmar. Sen när jag hade jobbat klart så var jag ner på stan och köpte hårfärg, vad det är för färg får ni se sen när jag har färgat. fick sljuts hem av marcus sen och sen jag kom hem har jag inte gjort nånting. väntar nu på att maten ska bli klar sen ska jag träffa ida som det var evigheter sen jag såg! nu blev det ett långt och jobbigt mobilinlägg och jag har säkert stavat fel på allt men ni får stå ut. osamanhängande är det säkert också, men äsch! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0