hallå!

Sov hos en kompis i Långshyttan torsdag till fredag, vi hade det hur bra som helst! Hade inte träffat dom på as länge så det var kul att träffa dom. Sen när jag skulle hem vart jag fast i Hedemora en timme men det löste sig och pappa kom och hämtade mig. Var hem till mormor och morfar och åt grillat på fredag kväll också.
 
Lördag under dagen hände inte så mycket, gick upp runt ett ungefär och sen så började jag packa inför Stockholm och sen klippte jag luggen, det blev sådär men det får duga nu. Fick besök av en kompis under kvällen, så vi hade film mys.
Idag så ska jag inte göra något speciellt, vad jag vet. Kanske kolla igenom min packning och så.
 
Hör av mig sen när jag har något "intressant" att skriva :)
 
Det kommer bli dålig bloggning i sex veckor framöver för jag kommer att bo i Stockholm under dom veckorna och ha praktik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0