Hallå där!

Har haft en riktigt bra dag idag med klassen, ettorna och treorna.Treorna hade fixat lite lekar till ettorna och åt oss. Det var riktigt kul!
Min klass vann den sista tävlingen som var klassvis (idomandratävlingarnavarviblandademedettorna), då skulle vi stå på en rad och alla skulle ha en plastmugg i munnen och så skulle vi hälla vatten mellan muggarna till en hink, det vart mest vatten utanför muggarna men vi lyckades vinna allafall!
Fick sluta runt halv tolv och åkte hem direkt då, fick skjuts av Carro.
 
Just nu sitter jag i soffan och väntar på att resten av familjen ska komma hem så att vi kan åka till Stockholm. Ska på Gräna Lund i morgon. Har inte vart där sen jag var typ sju eller nått, så det ska bli kul.
Så från och med nu kommer bloggningen bli rätt dålig men har ju som sagt fixat några tidsinställda. Kommer att blogga när jag har tid och tillgång till dator.
 
Nu ska jag gå och kolla så jag har packat ner allt, kommer väl på sen när jag är i stockholm att jag har glömt nått. Men aja sånt löser sig.
 
Ha det så bra!
 
 Liten Emma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0