första skoldagen!

Har avklarat första skoldagen, var där i en timme och hade upprop och fick lite information om resten av veckan.
Börjar tio i morgon och då skulle vi leka lekar och sen fylla i nå papper. Måste gå till syon och kolla lite saker angående mitt individuellaval och sen fylla i nå papper så jag kan få nå bidrag. 
På fredag så ska vi umgås med ettorna och göra nått som jag inte vet vad det är än.
 
Efter skolan på fredag så åker jag till Stockholm och då kommer inte jag kunna blogga så mycket tror jag.
Har ungefär 12-13 tidsinställda som kommer att komma upp lite utspritt under dom veckorna jag är borta.
Inte världens roligaste inlägg men det är något iallafall.
 
Hör av mig när jag har tid och det kommer nog komma upp en del bilder sen också från att jag har varit i Stockholm.

Hejdå så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0