varför finns rubriker?

Sa ju att jag inte skulle kunna hålla mig borta.

Har träningsvärk i benen från igår (tyck synd om mig), så det ser jätte kul ut när jag går. SUCK!

Ligger just nu i sängen och ska snart stänga av datorn och lyssna på musik en stund innan jag ska sova.
Hände inte så mycket i skolan idag, tänker inte rabbla upp allt eftersom det är tråkigt för er att läsa plus att jag gör det typ alla andra dagar, hehe.

I morgon så har jag nationellt prov i svenska, ska skriva uppsats. kul... Får hoppas att jag får ihop något vettigt iallafall. Har det hela förmiddagen och efter lunch så ska vi i klassen ner på stan och öva lite inför när vi ska guida lite folk där som vi ska göra om nån vecka bara. Lite nervöst faktiskt för vi ska göra allt på engelska så måste plugga in det jag ska säga rejält den här gången!

Vet inte om jag hinner blogga något i morgon för att efter skolan så tänkte jag gå till jobbet och fråga om jag kan få jobba nästa vecka o så, sen när jag kommer hem ska jag duscha, städa marsvinsburen och packa vad jag ska ha med mig till Sofia. Ska nämligen sova där på fredag till lördag. Och lördagen kommer jag att spendera hela dagen hemma hos farmor och farfar så det blir nog inte nån bloggning först lördag kväll.

Nu blev det en massa text och jobbigt för er att läsa, godnatt och ha det så bra!


källa: weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0