sorry!

Hejsan :)

har inte kunnat blogga om vad jag är och vad jag har gjort först nu.
I fredags runt 1 så satte jag mig på bussen och åkte ner till Göteborg för att överraska Isabella. Hon visste inte att jag skulle komma dit så det vart en del tårar och skratt när jag kom dit. En förvånad Isabella som petade på mig hela tiden för att se om jag verkligen var där, haha.
Vi tog det bara lugnt när vi kom hem till Bella och på lördagen åkte vi till Allum och shoppade lite. Kan visa er sen vad jag köpte. Sen när klockan var halv åtta (på kvällen) så åkte vi och hämtade en som heter Joakim och vi åkte till ett ställte där vi sa att vi skulle hämta/hjälpa en kille men i själva verket så stog det runt 30-40 pers och sjön ja må hon leva för Bella när vi kom in dit! Vi hade en sjukt rolig kväll och Bella gick runt och var förvånad över att jag inte hade sagt något till henne, För jag berättar nämligen allt för henne så det har varit svårt att hålla det hemlig, hehe. Men jag lyckades och alla hennes kompisar lyckades också hålla tyst så det vart en lyckad kväll!

Lång text men hoppas ni orkar läsa ändå ;)

Just nu så duschar Bella och jag ska också göra det så fort hon är klar. Sen blir det att packa ner det sista och fixa lite, sen åker jag hem :(
Tåget går 14.12 och jag är framme runt 20 tror jag det va. Tror det finns gratis internet på tåget så kanske bloggar då för jag har datorn med mig.

Hoppas att ni också har haft en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0