sista dagen på lovet...

Sista dagen på lovet och jag vill inte tillbaka till skolan. Eller jag vill träffa kompisarna men annars vill jag inte dit, orkar inte!
Men måste så det är väl bara att gå dit. Får tänka på att det snart är sommarlov.

Har inte gjort något speciellt än så länge idag, bara legat i sängen och sett på serien Alcatraz. Den är hur bra som helst! Så om ni vill se en bra serie så se den.
Kommer antagligen ligga här i sängen hela dagen och se på Alcatraz och filmer, måste ju passa på.

Vet inte om jag hör av mig nå mer i kväll men det visar sig.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Frågestund - Passa på att fråga något?

Om du inte vill ha sånna här kommentarer på din blogg ber jag om ursäkt :)

2012-04-15 @ 20:39:09
URL: http://sofienygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0