I fall too fast, crash too hard, forgive too easy and care too much.

Hejhej!

Kom hem runt halv fyra igår och gjorde inget speciellt resten av dagen.

Vaknade vid halv åtta idag och lyssnade på musik en stund sen somna jag om och vaknade halv ett, hehe. Fick skippa frukosten och äta pannkaka istället. Har bara tagit det lugnt under dagen, åkte till mormor vid kl 18 och åt smörgåstårta och fikade för hon fyller år idag. Kom hem därifrån för inte så länge sen.

Nu hade jag tänkt fixa lite blogg inlägg och sen bara ta det lugnt. Ska åka till Borlänge i morgon med fast med mamma, syster och lillebror. Ska köpa en ny töjning till örat, den jag köpte i onsdags var för liten eller jag hade för stort öra, haha lite kul faktiskt. Får nöja mig med min fina navelpiercing i örat just nu.

Hör av mig i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0