hihi

"slapp" idrotten idag för mina bussar var inställda så jag kom inte till skolan först halv tolv, haha.
Hann rättså precis äta lunch och sen var det dax för lektion, hade logi i typ fyra timmar. Hade gjort klart ett bildspel, trodde jag! Men nej nu måste jag lägga till lite saker, aja har tills på onsdag på mig att göra klart så.

Nu sitter jag i soffan o ser på tv men ska nog gå upp snart fast vet inte om det är värt det för pappa håller på med maten så antar att det är lika bra att stanna kvar här.

Händer inget kul ikväll vad jag vet så har inget mer att blogga om.

Ni får en små charmig bild på mig också, så snäll är jag!

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsanhejsan tänkte bara kika in & önska dig en fortsatt bra dag! :D Allt bra idag btw? ^^

2012-04-17 @ 06:47:03
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0