Hallå

Kom hem för ett tag sen fick sluta tidigare för att vi har varit på studie besök på Falu fängelse, en av tjejerna i klassen har haft praktik där så hon visade oss runt. Trevligt!
Annars så har det inte hänt så mycket idag, hade mattte men fattade ingenting så blev inte mycket gjort den lektionen och sen hade vi svenska och då läste jag i stort sett hela lektionen.
Bloggade inget igår för att jag orkade inte, hehe. Men kan berätta nu vad jag gjorde igår.
Hade svenska nationella, muntligt., det gick bra tror jag eller jag hoppas det! Kommer inte ihåg vad vi gjorde mer igår. Hade utvecklingssamtal igår också, det gick bara bra. Följde med mamma och handlade efter att vi hade varit på utvecklingssamtalet.

okej nu vet ni lite iallafall, ska lägga upp lite bildeer från i lördags också men dom kommer nog upp lite senare.


Hör av mig senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0