Godnatt

Hejhej.

Hade redovisning idag i skolan om min praktikplats, trodde först att jag skulle dö men det hela gick rätt bra ändå. Visst det hade kunnat varit bättre men även sämre så jag är rätt nöjd.

Hände typ inget annat i skolan idag, vi förberedde oss för det där hela förmiddagen och sen redovisade vi och efter det så fick vi samla lite information om en sak vi ska göra om ungefär 3 veckor. Förklarar en annan dag vad det är vi ska göra, ni får påminna mig om det sen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och lyssna på musik en stund och sen sova. Är jätte trött!
Tur att det är fredag i morgon, slutar 11.40 också så det gör fredagar ännu bättre!


åå vad gott det hade vart med fruktsallad nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0