*

Nationella provet idag gick helt okej, vet inte rikitgt om jag känner mig nöjd men skapligt iallafall.
Fick sluta tidigare idag för att vi var nere på stan och gick runt med klassen och kollade vart vi ska gå när vi sen ska gå där själva och guida lite folk. Det var väl trevligt förutom att det var kallt och det började regna, menmen.

När jag kom hem bestämde jag mig för att följa med mamma och min lilla syster till Falun och gå på öppethus o kolla på olika gymnasier. Dock gick jag inte med dom utan jag hjälpte min klass lite med deras monter.
På vägen hem köpte vi med oss mat från mcdonalds, (lycklig tjej).

Nu ska jag stänga av datorn och sova!


                            källa: weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0