SVar från frågestunden!



Svar: För det första tack! Jag går Hotell och turism på Haraldsbo.
Ojj!
Theres, Caroline, Tove, Sofia, Isabelle, Emelie, Emma, Emma, Angelica, Sandra, Amanda, Amelia, Norea, Elizabeth, Johanna, Måns, Madde, Louise och lilla jag!  pinsamt om jag glömde nån (A)
Jag älskar min klass :D

Svar: 1. Haha jaadu... :o
2. Ja såklart jag vill!

Svar: Ja det gör jag :)
Ja eller jag saknar klassen
Dig, Tobias och Bella




Svar:
Det har inte ni med att göra
Typ allt, eller nej inte allt men jag lyssnar på det mesta :)
Min familj, Bella och Tobias



Svar: Ja det är klart!! :o
Jag saknar mest dig därifrån, att få träffa dig varje dag!



Svar: Mitt bästa köp är helt klart min telefon!


Sämsta köp vet jag inte riktigt, kanske allt godis man slösar pengar på ;)



Svar: Händer



Svar:
1. Från varje gång jag träffar Bella har jag fina minnen och sen den dagen jag och Tobias vart tillsammans ♥
2. Bella, Tobias och Ida
3. Tacos!!!
4. Ja det gör jag :)
5. Finns många söta i min klass!


Svar: Haha rolig du är Ida :P 



Svar: Jag är en sån person som inte har nån speciellt stil utan tar på mig det jag tycker är snyggt och bekvämt. Men vill ha en massa mysiga stickade tröjor (som jag antagligen aldrig kommer köpa för det är så dyrt).

Vet att frågan var klädvis men måste bara lägga in en bild på en sån där fin fiskbensfläta, ser så mysigt ut så det ska jag också ha i höst/vinter.
Sen vet jag inte riktigt med kläderna, mysiga tjocka strumpbyxor och sånt skit, vet ärligt talat inte! 
 


Svar: Har inte ni med att göra :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0