godmorgon!

Ligger just nu i sängen men ska gå upp snart och duscha. Är leeeeeeeeeeeedig idag :D   Fast ska hjälpa till på något körledarkonvent ikväll med några från klassen, jag är ledig imorgon också och då är det andra som ska hjälpa till där.
Jag åker till Ullared imorgon så kommer antagligen inte blogga i helgen, kommer hem på söndag.
Min bästa vän offrar sin lördag och åker hon också till Ullared så jag får träffa henne, vi har inte träffats på flera månader :( 
Längtar tills på lördag (A)

Nej nu måste jag gå upp så jag kan duscha och äta,

ha en bra dag!

bästa vän

juste, skrev ju förut att om ni frågar 10 frågor i frågestunden så svarar jag på frågorna, erbjudandet kvarstår så en fråga till och jag svarar, fast det gör ju inget om ni frågar några fler frågor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0