hemma igen!

Hemma igen efter två dagar i Sälen, orkar inte skriva allt vi gjort men kan sammafatta det lite kort.
Vi blev indelade i smpgrupper jag var med två andra svenskar och en norsk tjej och vi fick i uppdrag att hitta på saker som skulle locka ungdomar till skidorterna.
Vi fick jobba hela natten och kl.9.00 på onsdag morgon skulle det vara inlämnat skriftligt sedan skulle vi redovisa inför en jury.
Alla medverkande, plus ungefär 100-200 lärare skulle samlas och få reda på finalisterna och mitt lag var en av dom, så jag har stått och redovisat inför alla dom där. Höll på att dö, haha!

Menmen, nu är jag i skolan och käkar godis för att hålla mig vaken, ha det bra hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0