Har vart ledig idag, fast det blev ingen vila här inte. Skulle upp runt åtta men vaknade nio så det var bara att snabbt göra sig iording, det vill säga äta frukost, klä på sig, packa badkläder, raka benen(haha) och gå till bussen. Skulle nämligen till Lugnet och bada med Theres, vi har nån uppgift från skolan att vi ska simma så det gjorde vi idag. Efter att vi hade simmat så åkte vi ner på stan och provade lite klänningar, jag vart kär i en får se om jag ska köpa den, det är en sån där klänning som man antagligen bara kommer att använda en gång men ändå vill ha så gärna och kommer antagligen ångra sig om man inte köper den, knepigt... Aja, efter det så åkte jag hem och väntade på Ida och sen åkte vi till stan och hämtade ut biobiljetter men det blev ett stopp på mcdonalds innan det, sedan en springtur till bussen, vart lite små grinig när busschauffören(hur stavas det?) sa att han såg oss springa så han hade tänkt att vänta på oss iallafall. Sprang helt i onödan.......
Har nyss pluggat lite inför engelska provet jag har i morgon och nu snart ska jag stänga av datorn och sova, så jag klarar av morgondagen också.
Fin lång text blev det nu också, stort grattis till er som läste allt och nej jag jag orkade inte dela upp allt i olika stycken.
Godnatt på er, kommer inte blogga något i morgon för ska på bio nästan direkt efter skolan, men kanske skriver nått inlägg under dagen om jag får tillgång till dator.
           
                                                (bild från weheartit.com)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0