Svaren på frågestunden!

Svar; Det är lite olika, allt mellan 10-40
Mitt rum, hehe
Ja såklart :D


Svar; Isabella Bergs

orkar inte leta på skolkatalogen och kolla ;)

Ja vi umgås mycket.  Världens bästa pojkvän

Hur? det är lite svårt att säga, vi gillade varandra i 7:an sen va jag lite små sur på han i 8:an (hehe) sen i 9:an blev jag kär i han igen (A)  (hoppas svaret duger, vet inte hur jag ska förklara det


Svar; Saga Holmqvist 


Svar; Pluto, det låter chill 

Länk till spotify den har fastnat i min hjärna >.<

Ja världens snellaste heeest :D

öum jag kommer inte ihåg, haha

Ja lätt :DD

Läser rättså många men jag gillar Kenzas mest :)

Ja sommar skulle inte sitta helt fel nu 


Svar; snäll, mysig, världens bästa pojkvän och får mig alltid på bra humör 

Tobias och William

det har väl inte ni med att göra :o


Svar; Tacos

när det är sommar och jag får va med bästavän och pojkvän

I skolan är det lite olika men efter skolan är det mest Tobbe

37-39  beror på vilka skor :P

Nja kan jag inte påstå ;)



Sådär då har jag svarat på frågorna, hoppas svaren duger annars får ni säga till så får jag försöka förklara lite mer :D

Kommentarer
Postat av: julia

asssååååå shiiiit :O

2011-03-10 @ 13:44:31
Postat av: Anonym

vadå assåååå shiiit?

2011-03-11 @ 13:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0