Tack för dom här tre åren alla fina nior! ♥

Har haft fotbolls gojjs idag på förmiddagen, dock spelade inte jag utan bara kollade på, hehe. (bilder därifrån kommer senare)
Vi hade inget att göra efter fotbollen så jag och Tobbe åkte hem till mig och såg på film :)
Sen var det dags att åka tillbaka till skolan för att ha avslutningsmiddagen med alla 9or och lärare. Lyckades hålla tillbaka tårarna fram tills vi precis skulle sluta, men vette fan hur det ska bli imorrn när själva avslutningen är!?
Usch vad jag kommer sakna alla..

Kan inte riktigt fatta att det är skolavslutning imorrn, att jag slutar 9an och att jag aldrig kommer träffa vissa igen.
Finns bara en positiv sak med sommarlovet just nu och det är att man är ledig (A)

Kommer nog inte uppdatera nått imorrn med tanke på att det är skolavslutning plus att jag ska umgås med klassen och så ♥

Flummigt och osammanhängande allt vart nu men orka bry sig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0