men.........

Hejsan!
Sorry för lite halv kass uppdatering men igår så va jag och bowla med några tjejor, tog lite kort så dom kommer upp så fort som möjligt, ska bara lägga in dom på datorn. Sen när jag kom hem så va jag med Tobbe, så hann inte blogga.

Idag så har jag inte gjort nått speciellt, legat halvt död i sängen (som vanligt) fast det är rätt chill det med.
Lite jobbigt att jag nästan har ätit upp min godispåse nu, får leva på chips istället då resten av kvällen.

Ska inte göra ett piss ikväll, bara va hemma med min syster och se på film eller nått, jag vet inte, dö av tråkighet kommer jag göra iallafall.....

Det kommer kanske nått till inlägg senare, vi får se.
Ha en trevlig lördagskväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0