åååååå kul tjej!

Jag har kul(läs tråkigt) så därför får ni läsa sånna här roliga/intressanta saker om mig :D

Namn: Emma
Piercingar: japp, öronen
Tatueringar: -
Längd: öum typ, 158-159
Skostorlek: 37-39
Hårfärg: går inte att beskriva men vi säger typ brunt
Fräknar: jaoo
Kär? jaa
Vilket schampo använder du? random
Vilken parfym använder du? nån vanilj från rusta (H)
Gillar du att tvätta? nej >.<
Gillar du berg- och dalbanor? ibland
Senaste...
Filmen du hyrde? ingen aning faktiskt
Filmen du köpte? vet inte
Låten du hörde: Halo - Beyonce
Personen du ringde? Bella
Personen som ringde dig? Bella
TV-program du såg? det jag ser på nu, som jag inte har en aning om vad det är...
Person du tänkte på? sööten
Favorit...
Låt: massor
Sak att göra: sova
Sport: dans
Dryck: cola/fanta
Kläder: tjockiströjor
Film; har ingen
Har du någonsin...
Gråtit över en pojke? ja
Gråtit över en flicka? ja
Träffat någon från internet IRL? nej aldrig :s
Antal...
Gånger du varit kär? 2
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? öö ingenaning
Gånger ditt namn varit med i tidningen? haha, vet inte
Senaste...
Boken du läste? den jag läser i skolan, kommer inte ihåg vad den heter, hehe
Personen du fick e-mail av? mig själv (H)
Personen du fick sms av? Sööten
Saken du köpte? godis och en tidning
Vad har du gjort idag? chillat 
Var det kul? nej
Vad har du på dig? mjukisbyxor, linne, tjocktröja, strumpor och underkläder
Vad är du allergisk mot? röda äpplen och grön kiwi, haha 
Var har du ont? huvudet
Använder du hårspray? japp
Kan du stå på händer? aa fast nää
Gillar du ketchup? ja,nej eller nja
Är du glad nu? ja eller jag är trött
Var du glad igår? mjorå :)
Stockholm är... ? en stad?
Göteborg är... ? en stad?
Kan du sjunga? hahahhaha!!! nej
Spaghetti eller makaroner? makaroner
Land du vill besöka? Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0