söndag 18/12 - 2011

Blev ingen bloggning igår för jag var till Borlänge med mamma, pappa och min lillasyster på förmiddagen och köpte julklappar och när jag kom hem så bytte jag i stort sett bara om och fixade mig lite och åkte till farmor. Vi var där och firade jul med mina kusiner och så, trevligt!


Idag så har jag ägnat dagen åt att städa mitt rum, tråkigt men det behövdes och nu funderar jag på om jag ska krypa ner i min nybäddade säng och kika på OC. Har bara tre eller fyra avsnitt kvar sen har jag sett alla säsonger. Så jag måste hitta nån ny serie att se snart.


I morgon har vi sista riktiga lektionen, idrott teori.... kul! Efter lunch i morgon så åker vi upp till gruvan och slutar efter det, tror jag. Och om jag har fattat rätt så ska vi bara ska kolla på julcabaren och typ säga god jul sen får vi sluta på tisdag och sedan är det jullov. Så skönt!


Känns dock lite konstigt att det redan är jul, känns ju som att vi nyss började!? Men jag klagar inte på att det är lov ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0